Loch Ness

14 juli schrijft Marjolein:
Laatste dag in de ‘de Waard’ 🏕

donderdag 14 juli 2022, Abriachan, Verenigd Koninkrijk

Erg bezig met Ingrid v Slavuj blijven we bij de tent, tot we een uitstapje maken: naar het Visitor Centre van Loch Ness. Als je er dan in de buurt bent…
We volgen een ‘belevenis- route’ met filmpjes over hoe, wat, wanneer en waarom wel/niet de verhalen van een Monster in dit Loch waar kunnen zijn. Ook de onderzoeken met primitieve onderzeebootjes worden ten toon gesteld. Je krijgt het er benauwd van.
De rit heen en terug is weer prachtig. Ik krijg geen genoeg van de vergezichten met steeds wisselend licht agv zon en wolken in alle tinten grijs.
Wat een land !
De laatste dag in deze tent…
Vanavond weer vroeg in bed - het is de enige plek waar ik het warm houd.

14 juli schrijft Sjoerd:
In slaap vallen en wakker worden met de gedachte aan koorlid Ingrid Smit. Haar abrupte afscheid van het leven houdt ons bezig. Ook missen we de andere koorleden van Slavuj om onze emoties te kunnen delen.
Een bezoekje aan het bezoekerscentrum van Loch Ness verzet onze gedachten een beetje. We morgen nemen afscheid van de Highlands. Rijden nog wel door Glen Coe.
Ook besloten om na 39 jaar trouwe dienst de Albatros Junior De Waardtent achter te laten. Geen mooiere plek dan de Highlands van Schotland.