De laatste dag.....

25 augustus 2023 - Hee, Nederland

Donderdag verjaardag van Ria (71). Vlaggen rond de tent en in het zonnetje ontbijten. Relaxt gefietst naar West en bij de Walvis genoten van het uitzicht inclusief koffie en cranberry cheesecake. De laatste souvenirs kopen en terug naar de camping omdat er flink slecht weer op komst is. Het komt met bakken uit de lucht. In de namiddag nog even bij Ally Wiegman in Baaiduinen langs. Voor de Georgische Auphelia een paar Georgische liedjes gezongen en naar de verhalen van Ally geluisterd. 's Avonds lekker gegeten in het Eetcafe van De Kooi. We spelen ons gebruikelijke spelletje Scrabble. Ria wint weer......
Vrijdag besluiten we om het zeevissen te laten schieten. Rug van Ria speelt op en we doen het rustig aan. We zijn allebei ontspannen en kijken terug op een heerlijke vakantie samen op Terschelling. Sinds lange tijd slaap ik weer uit tot 8 uur. Wel veel dromen.
Vandaag nog even naar Midsland en pannenkoeken bakken bij de tent. Morgen inpakken en om 14:00 uur in de rij bij de haven.
Het was fijn om weer even terug te zijn op Terschelling. Komt er nog een vervolg? met kinderen en kleinkinderen? Ik hoop/wij hopen het van harte.