Weer naar huis

22 juli 2022 - Zoetermeer, Nederland

Sjoerd schrijft:
donderdag 21 juli staat in het teken van afscheid nemen. De hele week passeert in onze gedachten. Ook tijdens de ochtend-service.
Het ochtendprogramma bestaat uit Psalm Creation. Psalmen versieren op een creatieve manier. Wij kiezen er voor om stenen te beschilderen:-)
’s Middags de laatste boodschappen en om 16 uur blikken we (de 7 van Heemstede) met elkaar terug op de voorbije dagen. We zijn bijzonder ingenomen met het programma, de ruimte en tijd die we als groep maar ook individueel hebben gekregen. De verschillende (getijde)diensten hebben ons allemaal geraakt en aan het denken gezet.
Met Arie toosten we op de week en vooral zijn verjaardag!
Na het avondeten volgt nog een gezamenlijke reflectie op de week en een afsluitende kerkdienst met avondmaal. Een mooie afsluiting van 6 dagen in de Iona gemeenschap.
Vrijdag 22 juli: vroeg op, koffers en tassen naar beneden, om 7:15 uur ontbijten en om 8:00 uur een dienst. We wandelen/fietsen naar de haven waar 2 kleine bootjes zijn om ons naar de overkant te brengen. De bemanning van de groter ferry is ziek; en dan wordt er niet gevaren……
Wij zwaaien samen met Jan en Hannie de 3 buspassagiers (Elisabeth, Ineke en Arie) uit om 9:20 uur. Dan begint onze fietstocht over het eiland Mull. Je gelooft het niet…..maar we hadden ook nu weer wind tegen. Om 17 uur in Oban aangekomen waar we ons te goed doen aan een heerlijke kipburger.
Nog een nachtje in een B&B in Oban en dan morgen richting Rosslyn Chapel en overnachten in een kippenhok in Carlops

1. Philie:
    22 juli 2022
    Welkom thuis! K wil graag het Iona gevoel live horen!