14 dagen samen

12 augustus 2023 - De Bilt, Nederland

Vrijdagavond 11 augustus de auto ingepakt. Dakkoffer en de achterbank volgeladen en de fietsdrager met de Koga er op. Het voelt deze keer vreemd om een reis voor te bereiden naar Terschelling.
10 jaar gekampeerd op de Kooi en in totaal 20 x op het eiland geweest. Altijd met Dieuwke en meestal met de kinderen.
In de afgelopen weken contact gehad met Peter en Frida, Bram en Margriet, Cees en Sija en Lieneke W. Ook om te vertellen over de breuk met marjolein. Maar ook over Ria.......Dat zal best heftig overkomen. Ik vond het fijn om van Sija te horen over een hernieuwde kennismaking afgelopen woensdag. Lange tijd uit zicht geweest en geen contact gehad. Daar is nu weer ruimte voor gelukkig.
Donderdag verraste Annelieke mij met een opmerking over elkaar ontmoeten op zondagmorgen. Na 24 uur toch maar even gecheckt of dat echt was. Het voelde als een enorme opluchting dat zij het serieus meende. Zondagmorgen om 8 uur samen met Ria koffie en een broodje in Arnhem:-) Ook best wel spannend. Hoe zal het gaan. Wat vinden ze van Ria? Is er een click? Hoe reageren Hugo en Joris? Ria is er relaxed onder en laat het over zich komen.

Vandaag, zaterdag, bij Eddy op de koffie en een paar tosti's gegeten. Fijn dat we contact hebben en plannen kunnen maken.

Vanmiddag 30 km met Ria gefietst naar Breukelen, Westbroek en omgeving. En even langs bij Jenny en Corrie op de Voordorpsedijk. Ook langs de Blauwe Kapel waar koor Merani op 13 oktober 2018 optrad.

Op tijd slapen en vroeg op voor de reis naar Terschelling (met een tussenstop in Arnhem).
Terug naar Terschelling, ook al ben je 71 jaar.